ДОГОВІР ОФЕРТИ

ФОП Давидченко Павло Олександрович, іменований надалі - Виконавець, запис в ЄДРЮОФОПГФ №24800000000142550, і друга сторона, надалі - Клієнт, з іншої сторони, разом іменовані в тексті цього Договору - Сторони, керуючись ст. 6 ЦК України, підписанням цього Договору (далі - Договір) підтверджують, що прийшли до згоди щодо нижчезазначеного:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Виконавець зобов’язується надавати Клієнту фізкультурно-оздоровчі послуги (далі – Послуги) в Клубі спортивних задоволень «AURA» (далі - Клуб), а Клієнт – прийняти і оплатити Послуги Виконавця в об’ємі і на умовах, встановлених цим Договором.
1.2. Даний Договір може укладатися на користь третьої особи (іменованої далі Клієнт-власник карти). В такому випадку оплата послуг здійснюється безпосередньо Клієнтом, який уклав Договір. Третя особа стає Клієнтом-власником карти, бере на себе зобов’язання по виконанню умов Договору і несе відповідальність за його виконання.
1.3. Клієнт-власник карти зобов’язаний ознакомитися з Правилами Клубу до початку користування Послугами. Своїм підписом Клієнт-власник карти підтверджує факт свого ознайомлення із Правилами, підтверджує свій обов’язок дотримуватися їх, а у випадку їх порушення Клуб має право застосувати до нього штрафні санкції та інші заходи, встановленні Договором
1.4. Під терміном Послуга для цілей цього Договору Сторони розуміють створення Виконавцем для Клієнта умов необхідних для відновлення сил, здоров’я, а також для активного відпочинку, проведения дозвілля, що включає в себе: надання Клієнту права користування спортивним обладнанням (тренажерами, снарядами, інвентарем) Клубу, а також спеціально обладнаними приміщеннями Клубу (в т.ч., але не виключно, залами і басейном); забезпечення наявності в Клубі кваліфікованого обслуговуючого персоналу (в т.ч. тренерів-інструкторів); надання Клієнту інформаційно-консультативних послуг про правила користування тренажерами, снарядами, інвентарем, а також іншої інформації необхідної для обрання Клієнтом оптимального для нього режиму занять спортом і харчування. Послуга вважається наданою і прийнятою Клієнтом після створення Виконавцем зазначених вище умов.
1.5. Адреса надання послуг: м. Харків, пр-т Ювілейний 65в або вул. Шекспіра 1-А.
1.6. Підписанням цього Договору Клієнт підтверджує, що він ознайомлений і згоден із Правилами Клубу спортивних задоволень «AURA» (далі - Правила) діючими на момент його укладення, які розміщені на офіційному сайті Клубу та інформаційному стенді за місцем знаходження Клубу, і зобов’язується їх дотримуватися.
2. ПРАВА І ОБОВ ' ЯЗКИ СТОРІН.
2.1. Виконавець зобов'язується:
2.1.1. Надавати Клієнту послуги у відповідності до предмета цього Договору. Конкретний об’єм послуг, які надаються Клієнту, відповідає виду клубної карти (абонементу), який він для себе обрав, і міститься в Додатку № 1 до цього Договору.
2.1.2. Видати Клієнту клубну карту, яка підтверджує право і можливість Клієнта на отримання Послуг Виконавця на протязі строку дії цього Договору і на умовах, встановлених ним.
2.1.3. Забезпечувати належну якість послуг, що надаються, в тому числі функціонування обладнання та інвентаря.
2.1.4. У випадку зміни об’єму надання Послуг і/або часу (розкладу) їх надання негайно інформувати про це Клієнта шляхом розміщення відповідної інформації на інформаційному стенді Клубу та в інших пристосованих для цих цілей місцях.
2.1.5. У випадку технічної несправності обладнання Клубу, яка робить неможливим надання Послуг і/або їх частини, інформувати про це Клієнта шляхом розміщення відповідної інформації на інформаційному стенді Клубу та в інших пристосованих для цих цілей місцях, в тому числі на самому обладнанні або безпосередньо поряд з ним.
2.2. Виконавець має право:
2.2.1. З метою більш безпечного і ефективного надання Послуг, вимагати від Клієнта надання будь-якої інформації і документів, в тому числі медичних, що мають відношення до надання Послуг за цим Договором.
2.2.2. Змінювати розклад і сітку проведення занять за умови повідомлення про це Клієнта.
2.2.2. У випадку наявності підстав вважати, що Послуги, які надаються, і/або їх частина, можуть мати негативний вплив на здоров’я Клієнта, в силу його індивідуальних особливостей або стану здоров'я, вимагати від Клієнта надання медичного висновку відповідного спеціаліста (допуск до занять в спортивно-оздоровчому центрі) і до моменту надання Клієнтом такого висновку (форма №028/о) відмовити в допуску до занять шляхом блокування Клубної карти.
2.2.3. В односторонньому порядку відмовитися від виконання Договору, або призупинити його виконання (заблокувати Клубну карту), або відмовити в наданні конкретного виду Послуг, якщо є підстави вважати, що надання Послуг може завдати шкоди здоров’ю Клієнта або спричинити інші несприятливі для нього самого, або третіх осіб наслідки (неможливість виконання цього договору з вини Клієнта).
2.2.4 В односторонньому порядку відмовитися від виконання Договору, або призупинити його виконання (заблокувати Клубну карту), або відмовити в наданні конкретного виду Послуг, при систематичному порушенні Клієнтом правил Клубу спортивних задоволень «AURA» та інших умов, передбачених цим Договором.
2.3. Клієнт зобов’язується:
2.3.1. Оплатити Послуги Виконавця в порядку і на умовах, встановлених р. 3 Договору.
2.3.2. Дотримуватися Правил Клубу спортивних задоволень «AURA» та інших умов, передбачених цим Договором.
2.3.3. На вимогу Виконавця надавати останньому всю наявну у нього об’єктивну інформацію і документи (в т.ч. медичні довідки, висновки), які мають відношення до предмета цього Договору і надання Послуг на підставі нього, а у випадку невиконання даного обов’язку - нести ризик настання несприятливих для себе наслідків, пов’язаних з його невиконанням.
2.3.4. Своєчасно (заздалегідь) попереджати Виконавця про обставини, що мають істотне значення для надання Послуг (конфіденційних даних, наявності захворювань, алергій тощо).
2.3.5. Регулярно знайомитися з розкладом занять, що проводяться в Клубі, та іншою інформацією, що має відношення до надання послуг, що надаються Виконавцем, його уповноваженими особами. Якщо для відвідування занять потрібний попередній запис – своєчасно записуватися на їх відвідування у чергового адміністратора Клубу на ресепшн.
2.3.6. Дбайливо ставитися до майна Виконавця, запобігати поломці обладнання, інвентаря та негайно повідомляти про порушення Правил Клубу (фактах заподіяння шкоди) адміністратору Клубу на ресепшн.
2.3.7. Відшкодувати збитки, якщо вони були завдані Виконавцю внаслідок дій (бездіяльності) Клієнта. У такому випадку Клієнт і уповноважений представник Виконавця підписують акт, який фіксує факт завдання збитків (псування майна Виконавця). Розмір збитків визначається Виконавцем на підставі ринкової вартості майна, із урахуванням амортизації. Також, для визначення розміру збитків, Виконавець має право залучити незалежного оцінювача.
2.3.8. З метою уникнення травмування, не користуватися несправними тренажерами та іншим непрацездатним обладнанням, інвентарем Виконавця, а у випадку невиконання даного обов’язку - нести ризик настання несприятливих для себе наслідків.
2.3.9. Виконувати рекомендації тренера-інструктора Клубу щодо об’ємів навантаження і правил користування обладнанням Клубу.
2.3.10. В останній день строку дії цього Договору повернути Клубну карту адміністратору Клубу.
2.4. Клієнт має право:
2.4.1. Вимагати від Виконавця належного виконання зобов’язань за Договором, а також інформацію про Послуги, які ним надаються.
2.4.2. Відмовитися від виконання цього Договору, письмово повідомивши про це Виконавця і вказавши причини такої відмови, і передавши уповноваженому представнику Виконавця (адміністратору або керуючому Клубом) дане повідомлення під підпис.
Повідомлення про відмову є належно оформленим і врученим, якщо на його копії, яка залишається у Клієнта, міститься відмітка Виконавця (адміністратора або керуючого Клубом) про його отримання.
2.4.3. Користуватися додатковими послугами, які надаються в Клубі, згідно із прейскурантом цін на такі послуги. Інформацію про їх наявність і вартість Клієнт може отримати на рецепції.
2.4.4. Повідомляти Виконавця про свої побажання, пропозиції і рекомендації, які стосуються покращення якості і/або об’єму Послуг, які надаються в Клубі.
2.5.5. Передати абонемент протягом строку його дії іншому Клієнту Клубу. Вартість даної послуги зазначається в діючому Прейскуранті. В такому випадку, Клуб не несе зобов’язань перед Клієнтом, який передав абонемент, по поверненню такого абонемента і грошових коштів за нього.
2.5. Клієнт не має права передавати Клубну карту третім особам, за виключенням: якщо відбулося відступлення права за Договором, і воно прийняте Виконавцем.
2.6. Член Клубу зобов’язаний приходити на групові заняття за 15 хвилин до початку (реєстрація на рецепції). У випадку порушення зазначеного обов’язку місце в групі може бути заняте іншим Членом Клубу.
3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.
3.1. Вартість Послуг Виконавця за цим Договором відповідає обраному Клієнтом абонементу (виду Клубної карти).
3.2. Клієнт оплачує вартість Послуг Виконавця, шляхом готівкового (внесення грошових коштів у касу Виконавця), або безготівкового (переказ грошових коштів на рахунок Виконавця) розрахунку в день підписання цього Договору.
3.3. Будь-які додаткові послуги, які придбаваються Клієнтом протягом дії цього Договору уже після його підписання, мають бути оплачені Клієнтом згідно із діючим саме на момент надання відповідних Послуг прейскурантом цін Виконавця на такі послуги.
3.4. Вартість Послуг, які були придбані Клієнтом під час дії Договору, може змінюватися, про що Виконавець повідомляє Клієнта шляхом СМС-повідомлення.
4. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
4.1. Активація Клубної карти обговорюється та зазначається в договорі продаж.
4.2. Строк дії цього Договору дванадлцять місяців.
До зазначеного строку додається кількість днів, на які Клубна карта у відповідності з обраним Клієнтом об’ємом Послуг (видом абонемента), якщо це входить в доступний Клієнту пакет послуг, за його бажанням, можуть бути «заморожені» і/або на кількість днів, що відповідає бонусам, які були надані Клієнту під час укладення цього Договору і відображені в Додатку №1. По закінченню зазначеного строку цей Договір пролонгації не підлягає і надання Виконавцем Послуг припиняється, а Клубна карта блокується.
Клієнт має право користуватися Послугами Виконавця тільки на підставі знову укладеного договору і оплати їх вартості.
5. ОСОБЛИВІ УМОВИ ДОГОВОРУ.
5.1. Підписанням цього Договору Клієнт підтверджує свій обов’язок оплати повної вартості Послуг Виконавця (Вартості абонемента за рік) і право Виконавця вимагати внесення такої оплати, оскільки Виконавець Послугу надав, всі витрати необхідні для цього (оплата праці, оренда приміщень, оплата комунальних платежів, технічне обслуговування обладнання та інвентаря, оплата податків та інші витрати) здійснив.
5.2. Для Членів Клубу передбачена Програма лояльності. Для дії Програми лояльності (у вигляді додаткових знижок на ДФП, продовження і замороження) кількість років перебування клієнта в клубі розраховується із моменту активації першої клубної карти Клієнта і до теперішнього моменту тільки за умови безперервного продовження карти.
5.3 Для Членів Клубу-власників карт AURA з бонусами, бонусний рахунок перерозподіляється при оформленні договору.
5.4. Для Членів Клуба-власників карт з бонусами, крім AURA VIP, нерозподілений бонусний рахунок згорає по закінченню 1 місяця з моменту активації карти. Нерозподілений бонусний рахунок в картах AURA VIP – згорає по закінченню 3 місяців. Суми, віднесені на бонусний рахунок для покупок на барі, є такими, що не згорають до закінчення строку дії клубної карти.
5.5. Додаткові послуги, придбані на бонусний рахунок і які склали наповнення клубної карти, згорають після закінчення строку дії карти.
5.6. У випадку повернення – нерозподілені суми не повертаються.
5.7. Член Клубу для відвідування аква-зони (басейну) і сауни зобов’язаний на вимогу Клубу (Виконавця) надати медичну довідку про проходження флюорографії, яка була проведена не пізніше 1 (одного) року до моменту пред'явлення такої медичної довідки. У випадку не надання Клієнтом такої медичної довідки або якщо така медична довідка буде містити інформацію про наявність захворювань, Клуб (Виконавець) має право відмовити Клієнту у допуску до аква-зони (басейну) і сауни.
Крім того, Клієнт зобов’язаний пройти огляд у визначеного Клубом (Виконавцем) спеціаліста функціональної діагностики перед першим відвідуванням аква-зони (басейну) і сауни, та в подальшому проходити такий огляд один раз у три місяці. По закінченню кожних 3-х місяців за 7 днів до закінчення дії огляду Клієнту направляється СМС повідомлення про те, що необхідно пройти візуальний огляд у спеціаліста функціональної діагностики.
Якщо перед відвідуванням Клієнтом аква-зони (басейну)/сауни сплив 3-х місячний строк з моменту попереднього огляду у спеціаліста функціональної діагностики, в аква-зону (басейн) і сауну Клієнт не допускається до проходження огляду у спеціаліста функціональної діагностики.
Також у випадку висновку спеціаліста функціональної діагностики про необхідність звернення Клієнта до лікаря, Клієнт не допускається в аква-зону (басейн) і сауну до моменту надання медичної довідки з висновком про відсутність захворювань, які становлять загрозу для інших осіб.
5.8. Невиконання Клієнтом взятих на себе зобов’язань (в т.ч., але не виключно, порушення Правил Клубу спортивних задоволень «AURA»), порушення прав Виконавця, передбачених цим Договором, вчинення Клієнтом інших дій (бездіяльність), які порушують положення цього Договору, тягнуть за собою неможливість виконання Договору з вини Клієнта. В такому випадку Послуги Виконавця підлягають оплаті в повному обсязі, а цей Договір вважається припиненим за взаємною згодою Сторін, без підписання будь-яких додаткових угод, з моменту отримання Клієнтом письмового повідомлення Виконавця.
При цьому за Виконавцем зберігається право вимагати відшкодування збитків, якщо такі збитки йому були спричинені у результаті протиправних дій Клієнта.
5.9. У випадку дострокового розірвання/припинення цього Договору за ініціативою Клієнта, грошові кошти, сплачені Клієнтом Виконавцю, поверненню не підлягають. Підписуючи цей Договір, Клієнт повідомлений і повністю погоджується з даними умовами Договору.
За бажанням Клієнта Договір може бути переоформлений на третю особу по вартості, зазначеній в діючому на момент звернення Прейскуранті.
5.10. Клієнт має право повернути абонемент (клубну карту) Виконавцю виключно протягом 14 днів з дня оплати вартості Послуг згідно умов цього Договору.
У випадку повернення абонемента (клубної карти) протягом 14 днів з дня оплати вартості Послуг Клієнт має право вимагати від Виконавця надання аналогічних послуг або інших послуг, що надаються Клубом, з відповідним перерахуванням їх вартості.
У випадку, якщо Виконавець не має можливості надати аналогічні Послуги, Клієнт має право на повернення коштів у наступному порядку: Виконавець зобов’язаний повернути Клієнту кошти за невикористаний абонемент (клубну карту) протягом 2-х місяців з дня отримання від Клієнта письмової заяви, при цьому Виконавець утримує із коштів, що повертаються Клієнту, плату за понесені ним витрати на створення умов для надання послуг в розмірі 15 % від вартості абонемента, але у будь-якому випадку не менше 1500 (однієї тисячі п’ятсот) гривень.
Розрахунок суми до повернення здійснюється на момент звернення Клієнта у відділ продажу та написання ним заяви на повернення (за датою, зазначеною у Заяві).
Після спливу14 днів з дня оплати вартості Послуг Клієнт не має права на повернення абонемента (клубної карти) та повернення коштів, крім випадків передбачених законом. У випадку передачі Клієнтом абонемента іншому Клієнту в порядку, передбаченому Договором, кошти за невикористаний абонемент повертаються Клієнту без утримання плати за понесені Виконавцем витрати на створення умов для надання послуг після переоформлення абонемента на іншого Клієнта (оплати новим Клієнтом послуг).
5.11. Виконавець не несе відповідальність за будь-які несприятливі для Клієнта наслідки, у випадку недотримання останнім Правил і/або умов цього Договору.
5.12. Всі зміни, доповнення, направленні на оптимізацію договірних відносин між Сторонами, оформлюються двосторонніми угодами, які будуть його невід'ємними частинами, якщо інше прямо не передбачено цим Договором.
5.13. Клієнт, підписанням цього Договору, підтверджує, що йому відомо, що на території Клубу може здійснюватися фото- та відеозйомка. Клієнт надає свою згоду на їх проведення.
За згодою Клієнта фотознімки (відеозаписи) з його зображенням можуть бути використанні для реклами, популяризації послуг Клубу спортивних задоволень «AURA». З цією метою фотознімки (відеозаписи) можуть відтворюватися, розповсюджуватися, публікуватися як у цифровому, так і в будь – якому іншому вигляді.
5.14. Якщо карта (абонемент) включає право на вступні інструктажі, Клієнт має можливість отримати вступні інструктажі лише в межах одного місяця з моменту активації карти (абонемента). Після спливу вказаного строку Клієнт втрачає право вимагати проведення вступних інструктажів.
6. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1. Підписанням цього Договору Клієнт надає Виконавцю свою згоду на збір і обробку персональних даних про нього. Дані використовуються виключно Виконавцем для виконання цього Договору і в цілях , які не суперечать законодавству України, третім особам не передаються і в інших цілях не використовуються.
6.2. У випадку виникнення спорів Сторони вживають усіх заходів щодо вирішення їх шляхом переговорів на компромісних засадах. У випадку неможливості вирішення спору шляхом переговорів він вирішується у встановленому законом порядку в суді.
6.3. Цей Договір складений в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
7. АДРЕСИ, БАНКІВСКІ РЕКВІЗИТИ
ВИКОНАВЕЦЬ: ФОП Давидченко Павло Олександрович
код ЄДРПОУ 3016402632
р/р UA463515330000026008052311605
МФО 351533
ГРУ АТ КБ «Приватбанк»
м. Харків

Сторони дійшли згоди, що послуги, доступні для абонемента включають в себе:
Наповнення згідно номенклатури договору о продажі

Можливий час відвідування по абонементу:
Згідно номенклатури договору о продажі
Заморозка - Згідно номенклатури договору о продажі
Депозитний рахунок - Згідно номенклатури договору о продажі. На додаткові послуги.

Наявність Додатку до Договору є обов’язковою умовою проведення тренувань в Клубі.

ПРАВИЛА НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ:
1. Запис на персональну послугу (персональне тренування, масаж, спа послуга і т.д.) здійснюється на рецепції.
2. Попередня оплата і підписання даного Додатку є необхідною умовою для проведення персональної послуги.
3. Відмова від персональної послуги зі збереженням оплати можлива виключно не пізніше, ніж за 4 години до її початку, зазначеного в попередньому записі. Повідомити про відмову необхідно на рецепцію і своєму персональному тренеру із зазначенням контактного мобільного телефону або e-mail.
4. Якщо Клієнт повідомить про відміну тренування менше, ніж за 4 години, то Клієнт сплачує на користь Клубу неустойку в розмірі вартості персональної послуги. В такому випадку, підписанням даного Договору Клієнт доручає Клубу списати в рахунок погашення неустойки суму, передану Клієнтом за персональну послугу (персональне тренування, масаж, спа послугу і т.д.).
5. Підтвердженням відміни персонального тренування є SMS повідомлення, повідомлення в вайбері і push-повідомлення в додатку, отримане Клієнтом на мобільний телефон.
6. У випадку неможливості надання того персонального тренера/масажиста, з яким була досягнута попередня домовленість, за бажанням Клієнта Клуб може надати іншого тренера/масажиста.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У ВИПАДКУ ОТРИМАННЯ УШКОДЖЕНЬ: Використання будь-якого спортивного обладнання і будь-які фізичні вправи можуть спричинити отримання пошкоджень і травм. Підписуючи дані Правила, Ви підтверджуєте, що усвідомлюєте це і добровільно берете на себе відповідальність за отримання будь-якого виду пошкодження, від якого Ви можете постраждати фізично або морально. Ви згодні, що Клуб не несе відповідальності за пошкодження, які можуть бути отримані Вами в процесі тренування.
8. При відвідуванні спортивних занять дитиною у Клубі за наявності посвідченої нотаріусом згоди одного з батьків, Клуб не несе відповідальність за стан здоров'я та ймовірні травми дитини. Підписуючи дані Правила, Ви підтверджуєте, що усвідомлюєте це і добровільно берете на себе відповідальність за отримання будь-якого виду пошкодження дитини, від якого Вона можете постраждати фізично або морально. Ви згодні, що Клуб не несе відповідальності за пошкодження, які можуть бути отримані Вашою дитиною в процесі тренування.
9. Будь-які додаткові послуги, які придбаваються Клієнтом протягом дії Договору вже після його підписання, мають бути оплачені Клієнтом згідно із діючим саме на момент надання відповідних Послуг прейскурантом цін Клубу на такі послуги.
Вартість Послуг, які були придбані Клієнтом під час дії Договору, може змінюватися, про що Клуб повідомляє Клієнта шляхом СМС-повідомлення.
ПРАВИЛА
клубу спортивних задоволень «Аура»
1. Дані правила затверджені Клубом спортивних задоволень «Аура» в особі ФОП Давидченко П.О., далі «Клуб» або «Фітнес-клуб» і є невід’ємною частиною до Договору між ФОП Давидченко П.О., і Клієнтом, далі «Член клубу».
2. Членом Клубу може стати будь-який громадянин, який досягнув 18-річного віку, підписав договір з Клубом і оплатив вартість послуг згідно з видом клубної карти і умовами членства (або неповнолітній у віці від 14 до 18 років, за умови надання письмової згоди на укладення договору своїх законних представників). Сімейне членство поширюється тільки на дорослих.
3. ЧК має право на відвідування клубу у відповідності до умов абонемента і в межах режиму роботи клубу. У випадку затримки в клубі після встановленого часу роботи Клієнту необхідно оплатити неустойку згідно з діючим прейскурантом.
4. Пропуском в Клуб є клубна карта, яка оформляється тільки за умови пред’явлення паспорта, після підписання договору з Клубом і оплати послуг згідно з його умовами. Член Клубу зобов’язаний пред’являти клубну карту або браслет при вході в приміщення, при в’їзді на автостоянку, при переході в приміщення басейну. Член клубу зобов’язаний в обов’язковому порядку зареєструватися на рецепції. Член Клубу зобов’язаний пред’явити клубну карту або браслет від шафи працівникам Клубу на їх вимогу. У випадку разової відсутності (заміни/втрати) клубної карти, доступ в Клуб здійснюється за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу Члена Клубу.
5. Магнітний браслет, що отримується Членом Клубу на рецепції під час відвідування клубу надається в індивідуальне користування. Передача браслету іншим особам категорично заборонена. Втрата або пошкодження браслету оплачується згідно з діючим прейскурантом.
6. Членство в клубі є персональним і не може бути передано або використане іншими особами без переоформлення клубної карти. У виключних випадках, і один раз клубна карта може бути переоформлена на іншу особу. Клубна карта переоформляється за письмовою заявою Члена Клубу, після оплати згідно з діючим прейскурантом.
7. Під час першого відвідування Клубу, Члену Клубу необхідно пройти процедуру реєстрації в Клубі: заповнення даних, фотографування (на рецепції клубу), в іншому випадку Клуб має право не допустити Клієнта до занять.
8. Член Клубу має право отримати браслет з номером від шафи, ключі від сейфу. Член Клубу зобов’язаний повертати на рецепцію видані для отримання послуг ключі з номером від шафи роздягальні, суворо дотримуватися часових обмежень щодо відвідування Клубу згідно з умовами членства. У випадку втрати (або псування) клубної карти, браслета шафи роздягальні, ключа від сейфової комірки (скриньки), рушника або будь-якого іншого інвентаря, що видається Клубом на час занять, Член Клубу зобов’язаний відшкодувати завдані збитки у розмірі, встановленому Клубом.
Порядок видачі ключів, браслетів з номером визначає Клуб з метою забезпечення комфортного і безпечного відвідування.
9. У період перебування в Клубі особисті речі Члена Клубу повинні зберігатися в шафах роздягальні. Клуб не несе відповідальності за речі, залишені поза закритою шафою на території Клубу. Після занять Член Клубу зобов’язаний звільнити шафу від особистих речей і здати ключ на рецепцію. Для забезпечення схоронності цінних речей і документів Член Клубу має право користуватися індивідуальними комірками (скриньками) депозитарію.
10. Вхід в тренажерний зал дозволяється тільки в спортивному одязі і взутті (верхня частина тіла повинна бути закрита). Клуб має право не допускати Члена Клубу на тренування у взутті, не призначеному для конкретного типу занять. Член Клубу не має права використовувати для занять шипувате взуття.
11. При першому відвідуванні Клубу, Члену Клубу необхідно пройти консультацію у спеціаліста і в подальшому суворо дотримуватися рекомендацій інструкторів і персоналу Клуба.
12. Клуб не несе відповідальність за стан здоров’я та ймовірні травми Члена Клубу в наступних випадках:
• при порушені Членом Клубу правил відвідування Клубу;
• якщо Член Клубу тренується самостійно;
• при порушені Членом Клубу рекомендацій лікарського висновку;
• при не повідомлені Членом Клубу щодо протипоказань та/або захворювань;
• якщо травма не була зареєстрована в Клубі і не складено відповідний акт;
• якщо травма отримана з вини самого Члена Клубу або отримана від протиправних дій третіх осіб.
Клуб не несе відповідальність за стан здоров’я Гостя Члена Клубу.
13. З метою дотримання правил загальної гігієни перед відвідуванням бані, сауни і басейну Член Клубу зобов’язаний прийняти душ. Член Клубу зобов’язаний дотримуватися чистоти у всіх приміщеннях Клубу, які використовуються ним до, під час і після тренувань. Для відвідування басейну – обов’язково використовувати шапочку для плавання. Плавання в ластах дозволено тільки під час персонального тренування з тренером.
Член Клубу зобов’язаний перебувати на тренуваннях в одязі для спортивних тренувань, відвідувати баню, сауну та басейн в купальних костюмах, на процедурах масажу та інших подібних процедурах перебувати у спідній білизні.
14. Член Клубу, в період перебування в Клубі, зобов’язаний дотримуватися правил громадського порядку (вести себе культурно, не використовувати в своїй розмові ненормативну лексику, не доставляти незручностей іншим відвідувачам, і т.д.). Член Клубу зобов’язаний покидати територію Клубу не пізніше встановленого Часу його закриття.
15. Для забезпечення безпеки процесу тренування в тренажерному залі, Член Клубу зобов’язаний одягати спортивне взуття і виконувати вправи з вагами, які визначені інструктором Клубу. Після закінчення тренувань Член Клубу зобов’язаний повернути спортивний інвентар («блини», гантелі і т.д.) в спеціально відведені місця в належному стані. Член Клубу зобов’язаний відшкодувати збитки, що спричинені втратою або псуванням обладнання, інвентаря та іншого майна Клубу. Член Клубу має право користуватися послугами тільки інструкторів Клубу. Проведення персональних тренувань на території комплексу Членами Клуба не дозволяється.
16. Групові заняття в Клубі проводяться по розкладу, встановленому Клубом. Клуб має право вносити зміни і доповнення в розклад і здійснювати заміну заявленого в розкладі інструктора
Відвідати групове заняття Член клубу може попередньо забронювавши місце на занятті або по факту живої черги при наявності вільних місць. Забронювати місце на заняття можна на рецепції клубу особисто або телефонним дзвінком. Також для зручності контролю абонемента створено мобільний додаток, в якому також можна забронювати заняття. Для мобільного додатку діє система додаткового резерву, який в порядку черги буде підтягуватися в основний склад заняття за умови відміни бронювання учасників основного складу. Член Клубу зобов’язаний приходити на групові заняття не пізніше ніж за 15 хвилин до початку (реєстрація на рецепції). У випадку запізнення, за 10 хвилин до початку заняття анулюється основний склад, а додатковий резерв і вільні місця надаються Членам клубу в порядку живої черги, відповідно місце в групі може бути зайнято іншим Клієнтом.
Допуск до заняття здійснюється за реєстраційним талоном, який отримується на рецепції. При запізнені на заняття Член Клубу не буде допущений на групове заняття, у зв’язку із відсутністю можливості роздрукувати талон по закінченню зазначеного часу. Якщо Член Клубу записаний на тренування, але по будь-яким причинам не може його відвідати, рекомендується не менше ніж за 2 години повідомити адміністратора клубу або в мобільному додатку відмінити свій резерв. У випадку, якщо протягом місяця Член Клубу 3 рази і більше без попередження і відміни не відвідає зарезервоване заняття – за правилами клубу протягом наступного місяця гостю не буде доступний запис в основний склад заняття і відвідати його ЧК зможе лише по факту за наявності вільних місць.
17. Діти до 14 років зобов’язані відвідувати Клуб в супроводі батьків або осіб, уповноважених батьками. Неповнолітні діти Члена Клубу (від З-х до 14-ти років) можуть знаходитися в дитячому Клубі під наглядом педагога-вихователя або відвідувати спортивні заняття по спеціальній дитячій програмі. Діти Членів Клубу і Гостей клубу не мають вільного доступу до тренажерного залу і групових занять, не передбачених дитячою клубною картою. А також діти не можуть знаходитися в залі для фітнесу під час проведення групового заняття. Діти не мають права самостійного доступу в басейн. Відвідування басейну неповнолітніми дітьми дозволено тільки під час групових дитячих занять та індивідуальних занять з тренером, під його наглядом. Діти можуть відвідувати басейн при наявності довідки, строк дії якої складає 6-ть місяців. До закінчення строку дії довідки Батьки надають нову довідку від педіатра для відвідування басейну.
Батьки або особи, які супроводжують дітей несуть персональну відповідальність за дітей на території Клубу.
18. Зона кросфіту – зона підвищеного травмування і доступна тільки для персонального тренінгу з тренером.
19. Дія клубної карти (надання послуг) може бути призупинена (заморожена) за ініціативою Члена Клубу строком від 5 днів до З-х місяців (в залежності від умов членства), про що Член Клубу за 24 години повинен повідомити Клуб в письмовій формі (або по телефону). Замороження абонемента передбачено на випадок відсутності можливості відвідувати клуб за станом здоров’я або з інших особистих причин Клієнта. Сукупний строк призупинення дії клубної карти не може перевищувати: при річному членстві 90 (дев’яносто) днів, при піврічному - 30 (тридцять) днів.
20. Член Клубу має право провести на територію Клубу гостей (за додаткову плату або по гостьовому візиту, включеному в абонемент), при цьому на гостя поширюється дія даних Правил. Член Клубу несе солідарну відповідальність за дотримання запрошеними ним особами даних Правил, а також за завдану шкоду майну Клубу, в розмірі суми завданої шкоди.
21. Для отримання додаткових послуг Члену Клубу надається договір по персональному тренінгу, дію якого обмежено встановленим в прейскуранті строком. Член Клубу має право отримати додаткові послуги виключно в період дії договору. Попереднє повідомлення про відміну або перенесення часу надання заброньованих додаткових послуг може здійснюватися по телефону Клубу. При систематичній відміні запису на групові і персональні заняття Членом Клубу без попереднього попередження Клубу, Клуб залишає за собою право не здійснювати попередній запис на заняття даному Члену Клубу.
22. Клуб має право протягом строку дії договору змінювати вартість додаткових послуг, змінювати тренерський склад.
23. Оплата додаткових послуг і товарів повинна проводитися в день їх придбання. В індивідуальному порядку для клієнта може бути сформований чек для оплати при наступному відвідуванні. У випадку відмови Члена Клубу від погашення своєї заборгованості перед Клубом (заборгованість за додаткові послуги або з інших підстав), яка підлягає оплаті у відповідності до Договору і/або даних Правил в установлені строки, а також відмова Члена Клубу від відшкодування шкоди, завданої майну Клуба, тягне за собою неможливість виконання Договору з вини Члена Клубу (п. 5.2. Договору) або тимчасове блокування карти до моменту погашення заборгованості.
24. Член Клубу має право скористатися автомобільною стоянкою Клубу під час відвідування Клубу в порядку і на умовах, передбачених положеннями Договору, правилами Клубу і діючим прейскурантом (розміщений на інформаційному стенді в приміщенні Клубу).
25. Члену Клубу заборонено залишати автомобіль на автомобільній стоянці Клубу на час своєї фактичної відсутності в Клубі. У випадку порушення Членом Клубу даного пункту Правил, Клуб стягує із Члена Клубу оплату за перебування автомобіля на території автомобільної стоянки Клубу, в розмірі добової оплати оренди машиномісця, при цьому не має значення і не впливає на вартість, кількість годин і/або хвилин в конкретному дні (добі), на протязі якого автомобіль знаходився на стоянці клубу. У випадку відмови Члена Клубу від оплати діє положення п. 5.2. Договору. Клуб не несе відповідальність за схоронність автомобіля Члена Клубу, який знаходиться на автомобільній стоянці Клубу, а також за схоронність речей, які знаходяться в ньому.
26. Під час проведення клубних заходів Клуб має право обмежити зону, призначену для тренувань; доріжка для плавання у басейні закривається для вільного плавання на час проведення групових занять чи її оренди іншою особою/особами. Клуб має право закривати інші приміщення на час проведення спеціальних заходів і/або ремонтних, профілактичних робіт. Про зазначені обставини Члени Клубу інформуються заздалегідь шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах в приміщенні Клубу, не менше ніж за 24 години до проведення зазначених заходів. При цьому дія клубної карти не продовжується, групові заняття по абонементу не компенсуються.
27. На щорічній основі в клубі проводяться профілактичні роботи в басейні строком до 10 днів з метою додержання санітарно-гігієнічних норм і покращення якості послуг аква-зони. Діючі карти на даний період не продовжуються.
28. Член Клубу повідомлений про здійснення в приміщенні Клубу і на прилеглій до будівлі території відеозапису і відеоспостереження.
29. Клуб має право змінювати час (режим) роботи. Інформація про зміну часу (режиму) роботи доводиться до Членів Клуба шляхом розміщення на інформаційних стендах в приміщенні Клубу.
30. На території Клубу заборонено:
• знаходитися в Клубі в стані алкогольного, наркотичного сп’яніння;
• палити на території Клубу;
• проносити на територію Клубу будь-яку холодну і/або вогнепальну зброю, вибухонебезпечні, токсичні та ті, які сильно пахнуть речовини;
• приносити в Клуб напої і продукти харчування (за виключенням дитячого харчування), приймати їжу і напої в не призначених для цього місцях;
• входити на територію, призначену для службового використання, за виключенням випадків, коли є спеціальне запрошення;
• самостійно регулювати будь-яке інженерно-технічне обладнання;
• розміщувати оголошення, рекламні матеріали, проводити опитування і поширювати товари на території Клубу без письмового дозволу адміністрації Клубу;
• входити на територію Клубу з домашніми тваринами;
• заїжджати на територію Клубу на роликових ковзанах, велосипедах, скейтбордах і т.д.;
• здійснювати кіно- і фотозйомку в Клубі без письмового дозволу адміністрації Клубу;
• турбувати інших відвідувачів Клубу.
31. Порушення Членом Клубу даних правил і/або умов Договору тягне за собою неможливість виконання Договору з вини Члена Клубу (п. 5.2. Договору).
32. Клуб не несе відповідальність за технічні незручності, викликані проведенням органами місцевої влади профілактичних, ремонтно-будівельних чи інших робіт, а також за зміни в режимі роботи Клубу у зв’язку з форс-мажорними обставинами. При цьому дія клубної карти не продовжується, групові заняття по абонементу не компенсуються.
33. Усі знайдені на території Клубу речі реєструються в спеціальному журналі і зберігаються на протязі 1 місяця, після чого утилізуються, про що складається відповідний акт.
34. В період знаходження в Клубі особисті речі Клієнта повинні зберігатися в шафі роздягальні. здягальні.
35. Клієнт для безпеки зберігання речей повинен закрити шафу на ключ.
36. За забуті, загубленні або залишені без нагляду речі Клієнта Клуб відповідальності не несе.
37. У випадку зникнення у Клієнта особистих речей він повинен негайно повідомити про це працівникам Клубу для вжиття необхідних заходів щодо пошуку речей, що зникли.
Працівники Клубу разом з Клієнтом повинні оглянути роздягальню і шафу, де зберігалися речі. Працівники Клубу можуть звернутися до відвідувачів Клубу з проханням відповісти на питання, що стосуються речей, що зникли.
Працівники Клубу повинні на прохання Клієнта викликати правоохоронні органи, забезпечити працівникам правоохоронних органів вільний доступ до приміщення Клубу, сприяти в розслідувані, на запит правоохоронних органів надавати необхідну інформацію, записи з камери відеоспостереження.
38. У випадку необхідності і для покращення якості послуг Клуб має право в односторонньому порядку доповнювати і змінювати дані Правила. Нові Правила вступають в силу для Члена Клубу з моменту розміщення останніх для загального ознайомлення на інформаційних стендах в приміщенні Клубу.